zondag 6 februari 2011

'Niemand kan wat ik kan' (voorbereiding richting Servië)

Woensdag 9 februari vertrek ik met de Nederlandse ploeg richting Novi Sad, Servië om deel te nemen aan de Europese kampioenschappen cadetten/junioren en Under 21. Ik heb hard gewerkt om in optimale vorm te komen voor dit EK. Het zal namelijk mijn laatste EK worden als Under 21 en die wil ik natuurlijk een mooi einde geven. Zowel op fysiek, maar vooral om mentaal vlak voel ik me op dit moment oppermachtig. Ik heb mijn trainingen ingekaderd op een manier zodat het voor MIJ perfect uit zou komen. Ik ben ervan overtuigd dat ik dit kan bewijzen op het toernooi.
'Niemand kan wat ik kan' is mijn motto en dat zal gemerkt worden. Van cadet(16-17 jaar) naar senior (+18jaar), terug naar waar ik hoor Under 21('oude junioren' 18-20 jaar).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten