woensdag 5 januari 2011

Fight off zondag 9 januari 2011

Aanstaande zondag 9 januari draai ik een zogenaamde 'best of 3' fight off tegen mijn directe concurrent C.Ebaihoubarka (Bushido Tiel) om een plek bij de EK selectie die in het weekend van 11-13 februari 2011 zullen strijden om de Europese titels. Beiden komen we uit in de gewichtsklasse -68kg en de leeftijdsklasse Under 21.

Ik ben zeker van mijn zaak en ben ervan overtuigd voor de zoveelste keer te bewijzen dat ik de nummer 1 ben in alles wat ik doe. Ik voel me sterk en train hard. Het aankomende EK in Servië(februari) zal voor mij alweer de 6e Europese titelstrijd worden aan welke ik heb deelgenomen. Met mijn 20 jaar bulk ik dus al van de ervaring en hoop dit komende weekend ook te laten zien....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten