donderdag 13 januari 2011

Dutch Open 2011

Zaterdag 5 en zondag 6 Maart 2011 is de Dutch Open 2011.
Ook hier zal ik aan deelnemen, tevens weer in de categorie senioren tot 60 kg.
Aan dit toernooi heb ik goede en slechte herinneringen. Na winst in 2008, was ik het jaar erna dichtbij. Na verlies in de halve finale, verloor ik tevens om de bronzen plak. Een vijfde plek in 2009 dus. Vorig jaar had ik ongeluk, omdat ik na winst in de eerste partij werd gediskwalificeerd omdat ik te lang op de grond zou hebben gelegen na een te hard uitgevoerde stoot van mijn opponent (de zogenaamde 10 seconden-regel).

Na deze op en neer gang hoop ik dit jaar weer met de winst aan de haal te gaan.
Zie latere berichten voor meer informatie rondom mijn voorbereiding richting dit toernooi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten