maandag 13 december 2010

"I never think of the future. It comes soon enough." (A.Einstein)

Einstein heeft dit ooit gezegd toen hij vastliep in zijn zoektocht naar de relativiteitstheorie.
Ik wil deze woorden quoten en gebruiken voor mijn eigen doeleinden. Het beginnen van deze blog is voor mij een innoverende stap. Ik wil hiermee niet, heel cliché, mijn leven aan de wereld laten zien, maar slechts posten wat voor mij belangrijk is. Kennis, opleiding, sport, dit zijn slechts enkele belangrijke factoren in mijn leven. 
In alles wil ik uitblinken en hopelijk lukt me dat ook, maar de focus ligt nu ergens anders... waar die ligt? In de toekomst. Net zoals Einstein zijn theorie uiteindelijk voltooide, wil ik mezelf voltooien. Maar eraan denken dat doe ik niet meer, dit ben ik en ik ben mijn toekomst.... "niet aandenken het komt wel"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten