maandag 20 december 2010

Aankomende wedstrijden 1e kwartaal 2011

Na een lang seizoen achter de rug te hebben gehad, met o.a. een EK senioren in Mei, een WK studenten in Juli en een WK senioren in Oktober, ben ik eerst toe aan een welverdiende vakantie. Met alle, zowel sociale als educatieve, druk in mijn leven is een weekje rust wel een logische oplossing. Na deze periode ben ik van plan mijn normale schema weer op te pakken, met natuurlijk niet de intentie om stil te staan. 

Om een beeld te geven van mijn aankomende plannen, bij deze een korte indicatie van mijn wedstrijden in het 1e kwartaal van het nieuwe jaar:

Januari

  • Toernooi: Open de Paris 
  • Datum: 15-16 Januari 2011
  • Locatie: Stade Piere de Coubertin, Parijs 

Februari
  • Toernooi: Europees Kampioenschap Under 21 
  • Datum: 11-13 Februari 2011
  • Locatie: Novi Sad, Servië

NB. aangezien het NK en de EJK in hetzelfde weekend vallen zal ik niet aanwezig zijn op het NK senioren. Jammer genoeg kan ik mijn titel niet wederom prolongeren.
  • Toernooi: Nederlands Kampioenschap Senioren
  • Datum: 13 Februari 2011
  • Locatie: Sportboulevard, Dordrecht

Maart
  • Toernooi: Dutch Open 
  • Datum: 5-6 Maart 2011
  • Locatie: Topsporthal, Rotterdam


Geen opmerkingen:

Een reactie posten